Webshop » *OPROEPSYSTEMEN

*OPROEPSYSTEMEN

Klantenoproepsysteem:
- horecazaak: waar men op personeel voor tafelbediening wenst uit te sparen door de klanten aan de toonbank te laten bestellen, afrekenen en hun maaltijd te laten afhalen.
- loskade: om wachtende vrachtwagenchauffeurs te verwittigen wanneer ze aan de beurt zijn voor laden of lossen.

Patiëntenoproepsysteem:
- wachtzaal (dokters- of kinesitherapiepraktijk, ...): om een patiënt te verwittigen dat hij aan de beurt is. In dit geval wordt dan niet voor schijven gekozen maar voor toestelletjes met de grootte van een gsm of kleine smartphone, die makkelijk in de binnenzak of handtas passen.

Klantenoproepsysteem horeca:
- De klant doet zijn bestelling aan de toonbank en betaalt deze meteen. Hij neemt plaats in de zaal of op het terras met de eventueel bestelde dranken en een genummerde schijf. Als de maaltijd klaar is, toetst de kelner het nummer in van de betreffende schijf die begint te trillen en op te lichten. De klant weet dat zijn bestelling klaar is en neemt de schijf mee naar de afhaalbalie om deze te ruilen tegen zijn maaltijd.

Patiëntenoproepsysteem:
- De patiënt meldt zich aan, ontvangt een oproeptoestelletje en neemt plaats in de wachtzaal of gaat iets nuttigen in de cafetaria. Het toestelletje verwittigt de patiënt wanneer hij aan de beurt is.



Loading...